Vragen/opmerkingen

Heb je een vraag of opmerking? Dat kan via e-mail of telefoon 0646 2235 27.

Klachten
Heb je na contact met onze klantenservice toch nog een klacht?
Dan is er de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen.

Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht, vragen wij je vriendelijk om naast een duidelijke klachtomschrijving de onderstaande gegevens te vermelden:
- je naam, adres, woonplaats
- ordernummer en besteld(e) product(en)

Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Reijs Kids
T.a.v. Afdeling Klachten
Kloosterstraat 16
5373 AG  Herpen
Nederland

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.
Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je je klacht aan de bevoegde rechter te 's-Hertogenbosch voorleggen.

Bedrijfsgegevens
Reijs Scooters VOF - Reijs Kids
Kloosterstraat 16
5373 AG  Herpen
KvK-nummer: 58054480
BTW-identificatienummer: NL852852563B01
(IBAN) rekeningnummer: NL27 INGB 0006 6581 26
BIC: INGBNL2A


Onvolkomenheid melden
Onvolkomenheid of kwetsbaarheid gevonden? Meld het ons.